HTML

Jolán élete és étele

Ezen a blogon gondolataimat írom le a körülöttem lévő világról, azokról a dolgokról, amiket szépnek, jónak, rossznak, félelmetesnek tartok. Szó lesz egészséges testi és lelki táplálékokról is.

Linkblog

Sztívia, méz és társai

2008.04.29. 20:48 :: Budai Jolán

Ma délután az egyik nagy bevásárlóközpont bioboltjában voltam. Nem tudatosan kerestem az üzletet, éppen egy keresztelőre vettem ajándékot, csak kíváncsi voltam, hogy egy ilyen monstre fogyasztói templomban van-e olyan üzlet, ahol egészséges dolgokat árulnak. Volt.
 
Szinte mindent lehetett kapni, amit az ember keres. Volt sztívia (alias jázminpakóca) - ami mellékesen a legtermészetesebb édesítőszer (lásd kép) – szárítva, porítva, cseppentve. Volt lenmagliszt, zakuszka, tönkölyroppancs, szóval mindenféle finomság.
 
Előre megfogadtam, hogy semmit nem veszek, mert minek, van itthon elég étel, tele vagyok maggal, van gyümölcsöm és zöldségem is. Aztán mégiscsak elcsábultam egy csomag mézes tökmagszereltre. A vegánok körében örök vita tárgya a méz. Az egyik tábor szerint nem szabad enni, mert állattal érintkezett, a másik tábor szerint pedig ez par excellence a természetes édesítőszer. Én mézpárti vagyok. Már csak azért is, mert teljes hódolatom a magyar méhészeké, akik minden hülye EU-s szabvány és törvényi előírás ellenére még életben vannak, küzdenek, profitot alig termelve kitartanak a kézműves foglalkozásuk mellett. Éljen a méz! És a sztívia és az agave szirup :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jolan.blog.hu/api/trackback/id/tr10447764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása