HTML

Jolán élete és étele

Ezen a blogon gondolataimat írom le a körülöttem lévő világról, azokról a dolgokról, amiket szépnek, jónak, rossznak, félelmetesnek tartok. Szó lesz egészséges testi és lelki táplálékokról is.

Linkblog

Bioboltok, ökopiac

2008.05.05. 19:10 :: Budai Jolán

Ma egy olyan de olyan szuper bioboltban voltam, hogy csak na. A Mamut I. (ami helyesen különben Mamut lenne, egy m-mel) emeletén van, és Bioritmus a neve.
Az egész egy bio komplexum, mert van mellette öko-bio kozmetikumokat és háztartási tisztítószereket árusító bolt, zöldséges, sőt, egy bio étterembe is betérhet a vásárlásban megfáradt ember leánya. Egyszerűen szuper. Nem is tudom, hogy miért csak most fedeztem fel magamnak. Ilyen bioboltot képzeltem el álmaimban. Nagy, tágas, nem kell félni, hogy az ember a táskájával lever egy 6.800 Ft-os kékalga port vagy éppen egy agyag csíráztató tálat. Lehet kényelmesen sétálgatni a polcok között, nem liheg a hátam mögött az eladó, hatalmas a választék.
Mondjuk abszolút és verhetetlen kedvencem a szombati MOM Park melletti Ökopiac. Ott aztán lehet tobzódni és fenekére verni jó sok pénznek. De megéri. Én legalább is úgy tapasztaltam. A bio zöldségeknél és gyümölcsöknél az az érdekes, hogy amikor az ember „odafele” szokik, azaz a hagyományosról áttér a biora, akkor semmi különös változást nem észlel. Hát finom. És ennyi. Ha viszont lemaradunk a szombati buliról, és ehetjük a MOM Park Match-ében vett almát, banánt, szőlőt, előre csomagolt salátát – na az a kellemetlen élmény. Ízetlen, bűzetlen, zöldség illetve gyümölcs formájú víz. Érdemes rááldozni a pénzt a – néha valóban jóval – drágább biora. Megéri.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jolan.blog.hu/api/trackback/id/tr44455394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása